
VISIBILITY
Budowanie wizerunku w organizacji
IDEA SZKOLENIA:
Zbuduj silną markę osobistą.
Twórz profesjonalny wizerunek zarówno w świecie realnym, jak i cyfrowym.
Kreuj swój sukces w organizacji.
SZKOLENIE SKIEROWANE JEST DO:
-
kadry kierowniczej i managerskiej
-
liderów zespołów
-
profesjonalistów i liderów biznesu
-
pracowników działów HR i szkoleń
-
pracowników organizacji
ROZWIJANE KOMPETENCJE
-
Umiejętność prezentacji
-
Umiejętność komunikacji werbalnej
-
Umiejętność komunikacji interpersonalnej
-
Umiejętność radzenia sobie ze stresem i opanowania
-
Umiejętność prezentacji siebie
-
Umiejętność planowania
-
Umiejętność prezentacji wizji i celów
KORZYŚCI:
KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:
-
Wzmocnienie wizerunku firmy w kontaktach z Klientami i partnerami biznesowymi
-
Okrycie potencjału drzemiącego w ludziach organizacji
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
-
Wzrost kompetencji w zakresie budowania profesjonalnego wizerunku osobistego zarówno w świecie realnym, jak i cyfrowym
-
Efektywne zarządzanie wizerunkiem osobistym w organizacji i środowisku biznesowym
-
Zbudowanie wiedzy na temat kreowania unikalnego wizerunku w oparciu o sprawdzone metody i narzędzia
CZAS TRWANIA:
2 DNIOWY WARSZTAT
PROGRAM SZKOLENIA:
WPROWADZENIE DO SZKOLENIA
-
Poznanie uczestników
-
Zasady, reguły pracy na warsztatach
-
Oczekiwania uczestników, gorące tematy
MODUŁ 1:
PODSTAWY BUDOWANIA PERSONAL BRANDINGU
1. Samoświadomość
-
Diagnoza marki osobistej
-
Poznanie swoich mocnych stron i obszarów do rozwoju
-
Świadomość własnego stylu komunikacji
-
Refleksja nad dotychczasowymi doświadczeniami w zakresie budowania marki osobistej w organizacji
2. Podstawy autoprezentacji
-
Budowanie profesjonalnego wizerunku osobistego
-
Znaczenie pierwszego wrażenia
-
Twoje 5 min w szybkim kontakcie z Prezesem
-
Styl ubioru a pierwsze wrażenie
-
Code dress - praktyczne wskazówki dotyczące stroju i wyglądu w różnych sytuacjach biznesowych
3. Komunikacja werbalna i non-verbala
-
Słowa mają moc
-
Język e-prime w biznesie
-
Głos i dykcja
-
Umiejętność odpowiedniego formułowania myśli
-
Skuteczne słuchanie i zadawanie pytań
-
Konstruktywne dialogi
-
Język ciała a wyrazistość słów
-
Prawidłowe wykorzystanie gestów, mimiki i postawy ciała
-
Interpretacja sygnałów niewerbalnych u innych
-
Budowanie zaufania przez komunikację niewerbalną
MODUŁ 2:
BUDOWANIE VISIBILITY
1. Kreowanie unikalnego wizerunku
-
Storytelling - tworzenie historii osobistej i zawodowej
-
Omówienie skuteczności storytellingu w przekazywaniu informacji
-
Elementy składowe dobrej historii: wątek, postacie, konflikt, rozwiązanie
-
Znaczenie emocji i napięcia w tworzeniu angażującej historii
-
Rozwój umiejętności narracyjnych: głos, tempo, dynamika opowiadania
-
Wyjście poza schematy w prezentacji siebie
-
Techniki twórczego myślenia w przygotowywaniu autoprezentacji
-
Sztuka opowiadania historii w kontekście biznesowym: rozmowy z klientami, pracownikami, zespołem, zarządem.
2. Budowanie relacji biznesowych
-
Networking: strategie nawiązywania i utrzymywania kontaktów biznesowych
-
Budowanie relacji w środowisku zawodowym
-
Empatia i wartość w kontaktach interpersonalnych
3. Personal branding online
-
Profil online a wizerunek offline
-
Tworzenie profesjonalnych profili na LinkedIn, Twitterze, Instagramie, itp
-
Zarządzanie treściami i zdjęciami, które reprezentują osobisty wizerunek
-
Kreowanie treści: blogowanie, publikacje, udział w dyskusjach branżowych
-
Zarządzanie reputacją online
MODUŁ 3:
TECHNIKI I NARZĘDZIA BUDOWANIA WIZERUNKU PROFESJONALISTY
-
Budowanie spójnego wizerunku osobistego w różnych sytuacjach zawodowych
-
Dopasowanie autoprezentacji do różnych sytuacji zawodowych i społecznych
-
Komunikacja w grupach, jednoosobowo i w sytuacjach networkingowych
-
Elementy skutecznej autoprezentacji
-
Szybkie dostosowanie się do zmieniających się sytuacji
-
Improwizacja jako narzędzie w autoprezentacji
-
Rozpoznawanie i kontrolowanie emocji w sytuacjach autoprezentacyjnych
-
Umiejętność przyjmowania konstruktywnej krytyki
-
Ocenianie własnej autoprezentacji i visibility w organizacji
MODUŁ 4:
PODSUMOWANIE SZKOLENIA
-
Moje obserwacje, przemyślenia i wnioski z warsztatu
-
Zmiany, które wdrożę w swojej pracy
-
Moje pierwsze działanie
METODY, KTÓRE BĘDĄ WYKORZYSTYWANE PODCZAS SZKOLENIA
-
Wykład - metoda ta polega na przekazywaniu wiedzy przez trenera lub eksperta w formie prezentacji. Wykład jest skuteczny w przekazywaniu informacji teoretycznych.
-
Studium przypadku - metoda ta polega na omawianiu konkretnych przypadków zmiany w organizacji i analizie sposobu ich przeprowadzenia. Ta metoda jest szczególnie przydatna dla menedżerów, którzy mogą uczyć się na błędach i sukcesach innych organizacji.
-
Warsztaty - metoda ta polega na łączeniu wykładów, dyskusji i ćwiczeń praktycznych. Warsztaty pozwalają na rozwijanie umiejętności praktycznych i interakcję między uczestnikami.
-
Symulacje - metoda ta polega na symulowaniu konkretnych sytuacji, w których uczestnicy muszą podejmować decyzje i działać. Symulacje są szczególnie przydatne w rozwijaniu umiejętności podejmowania decyzji w sytuacjach stresowych.
-
Praca z mikrofonem i kamerą - metoda ta polega na rejestrowaniu określonych zadań, ćwiczeń, symulacji uczestników celem świadomej weryfikacji błędów i opracowywania działań zaradczych.
CO OTRZYMASZ W TRAKCIE SZKOLENIA?
-
Możliwość swobodnej wypowiedzi i zadawania pytań
-
Miłą atmosferę
-
Materiały szkoleniowe w pliku PDF
-
Spersonalizowany program szkolenia
CO OTRZYMASZ PO SZKOLENIU?
-
Imienny Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
-
Dodatkowe materiały edukacyjne przygotowane przez naszych ekspertów
-
Wiedzę i kompetencje